meindert-kees.reismee.nl

Weer opgestapt.

Hallo alle volgers,

Ja, eindelijk na ruim 10 weken is er weer een update uut Zwolle. Ik ben weer opgestapt, zowel letterlijk als figuurlijk. Ik ben inderdaad weer met de Koga op pad geweest maar ik ben ook weer aan het werk dus 贸贸k weer op de loc gestapt. Op 19 juli heb ik mijn, uitgestelde, jaarlijkse medische keuring gehad en toen ik ok茅 was bevonden heb ik mijzelf ook weer beter gemeld.

Op 26 juli ben ik dus weer begonnen met werken. Een erg prettige bijkomstigheid is nu wel het feit dat ik minder uren per week draai dus is er lekker meer tijd tussen de diensten. Het gaat best wel weer prima op de trein dus.

Ik was inmiddels ook al wel weer wat begonnen met de fiets. Eerst even naar de stad, een rondje Windesheim en Herxen, even naar Wijhe v.v. Daarna al eens naar Meppel en toen onlangs een tripje naar Almelo heen en terug 贸贸k goed was gegaan wist ik dat ik weer op de goede weg zat. Vorige week heb ik met Kees en een groepje gefietst naar Giethoorn, de Wieden, Beltschutsloot. M茅t een boottocht erbij.

Afgelopen zaterdag was gepland de fietstour met de broers Tiem en Jan. Vorig jaar naar Harlingen, dit keer naar Udenhout (NB). Voor mij toch wel een serieuze test. Ik ben om 06.45 opgestapt. Eerst naar Wijhe, dan samen met Tiem in de trein naar Dieren. Jan zou op de fiets vanaf Oene naar Dieren komen en dan kon de uitdaging beginnen. Helaas, helaas, helaas is Jan, nog maar net op weg, aangereden. De hele fiets in puin, schouder zwaar gebutst, misschien wel kaduuk. Pijnlijk linker been. Shit, shit!!! Naar het ziekenhuis voor foto's. Avontuur voorbij nog v贸贸r het begonnen was. Tiem en ik zijn toch gaan fietsen vanuit Dieren, wachten had geen zin. Eerst over de Posbank, Rozendaal, door Arnhem. Inmiddels lazen we dat de foto's bij Jan geen breuken lieten zien, wel zag het er behoorlijk heftig uit.

Na Arnhem kwamen we op de dijken. Langs de Rijn, Neder-Rijn, de Waal en Maas. De tegenwind was fors met ook flink wat regen. Het voetveer bij Dodewaard was nog uit de vaart, we moesten een paar kilometer om fietsen. Het fietsen tegen de stevige zuidwestenwind viel mij niet mee. Ik moest kleiner schakelen, ik kon het tempo van Tiem niet houden. Het weer werd wel steeds iets beter, bij Den Bosch gingen de jassen uit, nog 20 km te gaan. Om 16.45 waren we op de bestemming Udenhout. De dames waren ook gearriveerd en 贸贸k Jan was er weer bij, helemaal TOP!!! Het werd een errug gezellige middag/avond. T贸ch nog een topdag!!!

Wat betreft de ronde van Nederland van Kees en mij, we zijn voorzichtig van plan om 贸贸k de nog resterende kilometers te gaan fietsen. Nog 3 dagen, weer te beginnen in Harlingen op 17 augustus.

Groeten M.

Reacties

Reacties

Kees Timmenga

Leuk om te zien dat het goed gaat en ik vermaak.nog me wel even op Kreta. Op de fiets gaat het vast lukken ,kop der veur???

Miny van leusen

Fijn dat het weer goed gaat ,Doe rustig aan ,We wensen jullie nog veel veilige kilometers . groeten van ons .

Willie

Goed zeg dat jullie de rest van de route nog gaan fietsen.

Anneloes

Mooi verslag weer Mein. Wat tof dat jullie de ronde door NL nog af willen maken! Kump goed!

Renate

Geweldig dat jullie de route weer kunnen oppakken. Veel succes en genieten maar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!