meindert-kees.reismee.nl

Laatste update.

Hallo trouwe volgers,

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat ik geen nette, passende, afsluitende update over onze fietstrip door Nederland plaats. Het heeft alleen wat langer op zich laten wachten, daar is een goede reden voor. Nadat wij op vrijdag 21-05 de trein hadden genomen naar huis heb ik direct 's middags een "GGD-covid" test laten doen. Hoe slecht ik er toen aan toe was werd duidelijk toen ik bijna niet meer fietsend terug naar huis kon komen. Ik heb de Koga in de schuur geparkeerd en kon alleen nog maar op de bank liggen, zelfs wat kleding uitdoen was te veel. Na 2 uurtjes wilde/moest ik toch iets doen om naar bed te kunnen gaan. Zelfs de trap opgaan moest in twee keer, totaal leeg!!! Nog diezelfde avond laat kwam het bericht: U bent positief getest, U heeft corona. Ik was te moe om het echt te beseffen maar de volgende ochtend kwam wél het besef. Oei, dat is serieus dus. Maar dit maakte óók veel duidelijk over het hoe en waarom het de laatste week zo hard achteruit was gegaan met mij.

Was het een goede keus, was het een helemaal foute keus nog zó lang door te gaan? Ik weet het, natuurlijk, niet. Ik wilde graag zover mogelijk komen met onze toer, misschien wel met het idee dat ik er vanzelf door zou geraken. Hoe dan ook, stoppen in Harlingen was wél een goede keus. Het station was heel dichtbij dus we waren snel thuis en mochten we de toer toch nog een keer af willen maken dan zijn we dus ook in "no time" weer in Harlingen.

Wat ik inmiddels wél weet is dat ik van ver moet gaan terugkomen. Ik ben veel afgevallen, nu al zo'n zeven kilo. Vanochtend ben ik voor het eerst weer "beneden" geweest, heb aan de grote tafel wat gegeten, heb SPOT weer begroet en heb nu pas de foto's van de laatste dagen bekeken. Wat ook heel fijn is, is het feit dat zowel Kees als Anita inmiddels negatief zijn getest!!! Volgens de doktersassistente mag ik er vanuit gaan dat het zwaarste reeds achter mij ligt dus voorzichtig kijk ik vooruit, op naar herstel!

Groet uut Zwolle-Zuid, Meindert.

Reacties

Reacties

Deetje

Geweldig dat je dit al weer kan schrijven. Jullie zijn hoe dan ook dappere strijders samen en voor jou Meindert, eerst maar is heel rustig aan doen en goed herstellen. Zal af en toe wat krachtvoer brengen en hopen op beterschap. En dat gaat mischien langzaam maar gestaag de goede kant op. Ben t weekend kun je gelukkig wat zonnestralen vangen en de vit D binnen laten komen.

Anneloes

Tsja Mein, wie had dat gedacht.. Met dikke vette Corona al die kms wegtrappen is al helemáál een bizarre ‘prestatie’. Gelukkig lijk je langzaam op te knappen. Komend weekend hopelijk idd effies wat zonnestralen buiten meepakken. Doet je vast goed. Kalm an!

Miny van leusen

Hoi Meindert ,Dat er wat ergs aan de hand was hadden wij al tegen elkaar gezegd , Want jij bent een man
die maar niet zo maar wat opgeeft , Nu maar rustig aan doen en opknappen ,En luisteren naar jou lichaam. en geniet van de zon die er aankomt .groeten van ons beiden .

Yvonne

Och Meindert wie had dit nou durven denken. Gelukkig ben je thuis. Alle goeds en een voorspoedig herstel wens ik je toe.

Willie

Rustig aan, zodat je goed kunt herstellen.
Luister naar je lichaam en pak he rust.
Wij wensen je Beterschap en de hartelijke groeten ook voor Anita.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!