meindert-kees.reismee.nl

Naar Westkapelle.

Bonsoir Mes Amis, Vrienden, Supporters!!!

Na wederom een kortere etappe zijn we aangekomen op het meest westelijke punt van onze toer, Westkapelle. Na een goede nachtrust zijn we uitgerust op pad gegaan. Het is droog en buienradar geeft óók niets aan. Toch heb ik alvast de overschoenen aan, de regenhoes over de voortassen. Het mag dan droog zijn, de weg is dat zeker niet. Eerst naar 's Heer-Arendskerke, een échte Zeeuwse plaatsnaam, tóch? Een eindje verder is er dan toch even een flinke "plenser" maar we staan mooi in de luwte van een hoge heg en onder grote populieren. Na 5 minuutjes is het weer droog en gaan we verder. Eerst naar Middelburg. We moeten even langs een Etos en fietsen daarna door het mooie, oude centrum. Ook nog even een lekkernij en koffie onder de abdijtoren "De Lange Jan".

Op naar Vlissingen, wat slechts een klein eindje fietsen is. Via sluizen, scheepwerven komen we vanzelf uit bij het standbeeld van Michiel de Ruyter. Even een meet and greet, foto momentje. Veel tijd nemen we hier niet. Je staat hier pal aan de ingang van de Westerschelde en de zuidwester heeft hier helemaal, totaal vrij spel. Verder via de boulevard en gaan we het duinen gebied in richting Zoutelande en Westkapelle. Lekker op tijd zijn we binnen, fietsen in de stalling en de "zooi" naar de kamer. Het terras is nog te fris, een Radler 0% op de kamer dan maar.

Na 2 kortere etappes gaan we morgen weer voor het wat langere werk, naar Oostvoorne. We draaien om de "Westpunt" en gaan dan noordwaarts. Hopelijk staat de zuidwester dan een beetje op onze ruggen.

Still going strong, together, K & M.

Sander De Jong

? keurig. En leuke hoek daar!

Wouter

Dag Meindert, heb je ongehinderd kunnen fietsen?
Wouter. 0648838260

Gerry

Mooi dat het weer lekker gaat!

Yvonne

Gelukkig gaat het weer goed. ???

Cor

Fijn om te horen dat het weer goed goed. Morgen met een beetje wind in de rug lekker van het zeeuwse landschap genieten.

Willie Hulshof

Fijn dat het weer beter met je gaat Meindert.

Jan

Klinkt weer alsof het goed met je gaat! Veel rugwind gewenst voor de komende dagen!

Henry

Top!

Alie van't Erve

Petje af hoor....hopelijk voel je weer wat fitter....toi toi toi!