meindert-kees.reismee.nl

Inmiddels in Zeeland.

Na enkele dagen geen updates bij deze weer een nieuw verslagje. Waarom geen updates? Wel dat lag aan mij. Al vanaf vrijdagmiddag heb ik behoorlijk last van mijn maag/buik. Het begon vrij plots en dit leidde ertoe dat ik vrijdagavond bijna niets heb gegeten, al om 20.00 onder wol lag. Na een pittige nacht met flinke pijnscheuten was ik zaterdagochtend best wel weer oké. Dus op naar Hoogerheide. Echter toen we hier in de buurt kwamen begon het weer, nu heftiger. Gelukkig waren we vroeg, 15.00. Ik heb direct gedoucht, de was nog gedaan en ben direct gaan liggen. Onder een deken, rillingen overal. Ik heb nog gepoogd iets te eten maar ben snel weer onder de wol gekropen. Voorzichtig was al gesproken over naar huis gaan en vanochtend liepen de irritaties bijna te hoog op. Kantje boord, het gezonde verstand heeft gewonnen, happy me !! Een compromis is gevonden door de etappe naar Westkapelle op te splitsen. Daarom zitten we nu bij de Toekan, in Goes, 52km. Morgen is dan weer zo'n etappe. Het fietsen ging best wel goed, zuidwester en wat regen. De maag/buik narigheid is nog niet voorbij.

Hoe ging het de voorgaande dagen. Vrijdag was voor mij een dag van "Mixed Emotions (Stones)". Het definitieve afscheid van "Buurman Evert". Ik had besloten niet erbij te zijn maar toch was ik er wel bij. Aan het eind van de dag, toen we in Baarschot waren geland, was er een behoorlijk onverwachte ontmoeting met vriend Eric uit Boxtel. Hij was even in de car gesprongen om ons te zien/spreken. Het terras was open tot 18.00 en we hebben daar gezellig wat gedronken en flink bijgebept. Daarna begonnen dus al snel de krampen, pijn scheuten.

Zaterdag weer op pad, verder westwaarts. Op sommige plekken fietsen we op de Nl-Be grens. Onder Breda door en dan een beetje zuidwestwaarts. We gaan ten noorden van Essen(B) over de lijn Roosendaal - Essen, bekend terrein. Door Wouwse-Plantage, waar ik al een paar keer was op een tripje naar Antwerp. Nog even naar Bergen op Zoom en dan nog zuidwaarts tot Hoogerheide.

Wel, vanochtend dus wat later opgestapt. We trekken Zeeland in. En dat is te merken. Zuidwesten wind tegen, eerst nog droog, vanaf Hansweert de regen outfit aan. We besluiten te overnachten in Goes, even rustig aan. Inmiddels zijn er wat opklaringen, de regen outfit is al bijna weer droog.

Morgen gaan we dan via mooi Middelburg naar Vlissingen en dan nog even verder tot Westkapelle. Voor straks een Black Angus carpaccio en een dessertje, nog even geen hoofdgerecht.

K & M.


Reacties

Reacties

Sander De Jong

Zo best verhaal en best pittig geweest zo te lezen. Vast COVID-19 gehad gezien die buikklachten zo hevig. Maar je bent er dus weer ??? genieten van zeeland.

Willie Hulshof

Sterkte Meindert en Kees.
Pas goed op jullie zelf.

Cor

Dat is heftig. Maar toch dapper om door te gaan.
Hopelijk knap je snel op.
Pas goed op elkaar.

Renate

Jeetje, dat is nogal wat. Heftige dagen. We hadden jullie al gemist. Pas goed op jezelf en elkaar. Veel succes verder.

Ans.

We misten je updates al maar hoorden vandaag het waarom van Aniet, hopelijk knap je snel weer op.Succes!

Riky en Frans

Snel beterschap jammer dat het weer niet zo geweldig is

Deetje

Hé gats Mein, das toch echt balen als je niet fit bent. Je slaat je er dapper doorheen hoor ik. Hopelijk wordt het snel weer beter en kan je weer ten volle genieten.

Anneloes

Hè getverrederre Mein, wat kl*ten zeg die buikklachten. Pas wel op hoor. Knap dat je je staande houdt. Sterkte gewenst, hopelijk knap je wel meer op!

Henry

Mooie reis zo mannen! Met een klein dipje, waar jullie al beetje uit komen. Gaat goedkomen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!