meindert-kees.reismee.nl

LF Ronde van Nederland, het gaat door!!!

Goeiendag allen,

Ja, het is nu wel definitief. We gaan zaterdag 08-05 beginnen aan een nieuw fiets avontuur . Een plan aangepast aan de mogelijkheden die er nú zijn. Een pracht-tour door ons eigen landje, zó klein maar zó divers! Eigenlijk zouden we maandag pas kunnen beginnen want dan begint mijn verlof pas maar de planners in Utrecht hebben mij toch wel gematst door mij deze week te laten werken i.p.v. het weekend, TOP! Zo komt het dus dat ik nu, in het hotel In Antwerpen, even tijd heb om dit verhaaltje te tikken.

Enfin, zaterdag gaat het dus beginnen. We gaan beginnen in Ommen, bij het station. Kees wordt even gebracht door Gerry, ik kom vanuit Zwolle met de trein. Dan kan ik nog samen met Aniet een ontbijtje doen thuis. Zij gaat dan werken, ik naar de trein. Het zal rond 08.30 zijn als we gaan opstappen. De eerste etappe zal ons via de "LF14 Saksenroute" brengen naar Bad Boekelo. De overnachting is al geboekt, zoals de overnachtingen voor de eerste 10 dagen. Dit in tegenstelling tot de "2018-tour" toen we het van dag tot dag bekeken. Misschien ietsje minder avontuurlijker zo maar het is gewoon echt véél drukker. Om dan aan het eind van een dag nog iets te moeten vinden kan dan wel eens niét meevallen. Dit geeft dan ook wel weer een bepaalde ontspanning zodat we meer kunnen waarnemen, genieten tijdens het fietsen .

We hebben er weer zin in !!! We zijn, denk ik, weer voldoende in goeden doen . De fietsen zijn weer goed toegerust, routes staan al in de Garmin. Het enige wat niet zeker is, is óók des Nederlands, het weer dus!! We rekenen op, eigenlijk, van alles. Voor zaterdag ziet het er wel goed uit, daarna zien we het wel .

Ik zal weer proberen dagelijks een verslagje te maken, een plaatje erbij te doen. We gaan zékers weer genieten!!!

Groet'n, K&M.


Reacties

Reacties

Jan

Veel succes samen, geniet ervan.
Het weer wordt mooi, de route is mooi, wat wil je nog meer.

Egbert en Gea

Veel succes samen.

Cor

Dat wordt vast een hele mooie tocht.
Heel veel succes en plezier samen.

Ik zal weer dagelijks naar jullie verhaal uitkijken.

Henry

Maak een mooie tocht met mooie verhalen. Succes toppers en veel plezier!

Frans en Riky

Veel succes mooie trip

Jan t N

Leuk! Nederland is ook prachtig. Heel veel plezier. Ik verheug me al weer op het reisverslag!

Deetje

Nou mannen, rondje Nederland...dat zal toch op zich denk wel is heeeeeeeel bijzonder kunnen zijn. Alles vanaf je fiets bekijken en weer ontdekken hoe mooi ons kleine maar oh zo mooie ? landje is. Veul plezier en we horen graag je mooie verhalen.

En voor de thuisblijft meisjes....toitoitoi ook dat kan zijn charme hebben, buuf we gaan elkaar zien?

Jos en Germien

Lekker genieten van ronde Nederland, met zo n goede voorbereiding moet het lukken.
Veel fiets plezier!

Alie van't Erve

Veel fiets plezier...suc6 samen..wij letten wel op Aniet ?✅

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!