meindert-kees.reismee.nl

Oudejaarsdag Fietstour.

Hallo Fietsvolgers,

Nog één keer een 2020 update. Vandaag was voor mij de laatste werkdag van 2020. Vandaag was óók voor mij de laatste dag onder mijn huidige 36 uur werkweek. Vanaf morgen ga ik naar 24 uur p/w. Reden voor mij om het jaar 2020 in stijl af te sluiten. Op de Koga naar Almelo en ook weer terug. Er was nog wel één dingetje, ik moest om 05.15 beginnen. Ja, de fiets in de trein ging niet, te vroeg. Op de auto ook niet, blijft de auto achter. Er zat maar één ding op. Dus de wekker op 02.00. Om 02.35 ben ik opgestapt. Inderdaad, een beetje bizar maar het kon even niet anders! De kortste route, bijna 45km. Om 04.40 was ik bij Almelo Hauptbahnhof. Gelukkig nog net tijd voor een snelle hete douche. Omkleden en om 05.15 kon ik vertrekken.

De dienst was prettig kort, slechts 6 uurtjes, dus net voor de middag kon ik de terugreis al weer aanvangen. Ik had dus nu mooi de tijd om een wat meer toeristische variant te nemen. Via Zuna, over de Holterberg, Haarle en dan richting Raalte. Daarna nog een beetje binnendoor, over klinker weggetjes, naar Zwolle.

Na 103 km ben ik weer zu Hause. Moe en koud, dat zal te maken hebben met het opstaan op dat belachelijke tijdstip van 02.00 uur. Máár zeker wel voldaan over deze laatste (fiets)dag van 2020!!!

Sinds de voorlaatste update zijn we sowieso nog wel behoorlijk regelmatig op pad geweest met de bikes. We proberen onze "Ausdauer" tóch wel op peil te houden. We hopen wél over een maand of vijf te kunnen starten met de trip naar Praag. Of dat dan al kan?? Misschien, fingers crossed !!!

Voor allen een mooie jaarwisseling, tot in 2021!!!

Kees & Meindert.

Reacties

Reacties

Frans en Riky

Stoer met deze temperaturen zulke afstanden te fietsen.
Wij wensen jullie een fijne jaar wisseling en een C... vrij jaar

Sander

Topper ?????? Ik zal het je nooit nadoen dat weet ik zeker.???

Anneloes

Jeetje Mein, zó vroeg en zó koud ook. Brr!!! Mij niet gezien, haha! Bikkel ben je!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!