meindert-kees.reismee.nl

Een doel.

We hebben weer een doel. En dat is prettig, om meerdere redenen. Je kan het filosofisch uitleggen; ik heb een doel dus ik besta. Of bijvoorbeeld; een doel geeft richting. Ik zeg; een doel geeft een reden. Een reden om de fiets te pakken i.p.v. de motor of auto als je naar het werk moet, of om zomaar toch nog een mooie toer te maken. En dat hebben we de afgelopen week dus gedaan. Mede aangemoedigd door een paar prachtige herfstdagen hebben we behoorlijk wat kilometers weggetrapt deze week.

Kees heeft maandag een "Tour de Weerribben" gemaakt, dinsdag een bijna 80 km trip naar de "Lemelerberg". Op donderdag gevolgd door een beklimming van de "Col du Vam" bij Wijster(Dr). Weer bijna 70 km. Hier was ook TV-Drenthe actief i.v.m. de opening van een ATB-route en alvast wat aandacht voor het WK wielrennen in 2020 alhier.

Ik ben dinsdagochtend, 08.00, opgestapt voor een rit naar Bad-Bentheim. Hier begon mijn dienst om 13.30. Aansluitend ben ik niet 's avonds naar huis gegaan maar heb hier een overnachting gedaan om op woensdagochtend weer met de Koga terug te fietsen naar Almelo waar ik dan 's middags weer moest beginnen. Een prachtige route via Gildehaus, langs Oldenzaal, vliegveld Twente, door Hengelo naar Almelo.

Voor ons beiden was fietsen op deze mooie herfstdagen met al z'n mooie kleuren fietsen met de "G" van genieten!!!

K&M.

Reacties

Reacties

Sander

Goed bezig ??

Anneloes

Een goed begin....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!