meindert-kees.reismee.nl

Zouden geweest zijn.

Bonjour mes amis,

Het spookt deze week toch steeds een beetje door mijn hoofd. Waar zouden we nu geweest zijn als de trip was doorgegaan? Als ik uitga van een gemiddelde per dag van ongeveer 100 km zouden we vanavond ergens te zuiden van Parijs zijn geweest, misschien zuidoost. In wat voor hotelletjes zouden we zijn geweest? Zouden we überhaupt gemakkelijk onderkomen hebben kunnen vinden? Hoe zou 's avonds de 'Franse Cuisine" zijn geweest? Hoe zouden de Franse wijnen tot zover zijn geweest? En 's ochtends het "Petit déjeuner" zijn geweest?

Misschien nog wel méér bepalend voor het al dan niet slagen van de missie, hoe zou het weer zijn geweest? Zouden de heersende winden een beetje gunstig zijn geweest? In 2018 hebben we toch héél vaak een gunstige windrichting gehad. Hoe zou het met de regen zijn geweest? Zou zéker niet zó weinig zijn geweest als tijdens de "Ancona-tour".

Al met al toch een boel "zou zijn geweest" waar we het antwoord niet op gaan krijgen, voorlopig niet althans, alles zit nog in "Lockdown". Wat wél is, is dat we thuis zijn, bezig met allerlei klusjes, klussen. Bijvoorbeeld het wegwerken van de mooie lading openhaardhout . Ook lekker kokkerellen voor Aniet, glaasje erbij . Komende week gaan Kees en ik nog een paar mooie fietstrips maken, Col du Vam en misschien nog toer richting het Drents/Groninger-land. De vrije dagen worden zékers toch wel goed benut .

We genieten, gaan rustig door met kilometers maken en houden afstand . K & M.