meindert-kees.reismee.nl

Einde voorbereidingen!

Afgelopen zondag hebben we de voorbereiding "officieel" afgesloten. Zondagochtend ben ik even met de trein naar Meppel gegaan en zijn we samen "toeristisch" weer naar Zwolle gegaan, Heerlijk tripje van 44 km. Kees heeft al zijn spullen in de tassen gepakt, zijn fiets is nog een keer nagezien. Dus helemaal klaar voor de grote trip! Wat de koga betreft, die is er zéker klaar voor! Vandaag nog even de voorband laten checken, is nog zeker goed voor 2000 km. Ik heb wel een extra setje remblokjes mee genomen.

Wat ons niveau betreft? Dat gaan we straks zien en vooral voelen . Of we genoeg getraint hebben, we komen er vanzelf wel achter. Wat wel zeker is is dat we voor ons zelf weten dat we iedere mogelijkheid hebben gebruikt om de fiets te pakken voor een mooie tour, een trip naar het werk, een kans om samen iets te fietsen. Onze trainings- kilometers zijn behoorlijk gelijk op gegaan. We zitten allebei op ongeveer 3800 km.

De navigatie, kaarten, kleding, gereedschap, we hebben het wel behoorlijk op orde. Morgen gaan we alles inpakken, we gaan onze ouwe Dai-Europatraveller rustig klaarmaken voor weer een grote trip. We gaan toch weer via Italië, dit keer helemaal naar Bari. Daar nemen we de ferry naar Albanië en dan helemaal naar het zuiden van de Peleponessos, Greece, Hellas.

Kortom, dit is voorlopig het laatste verhaal op onze fiets-site, de volgende update zal komen vanuit Italië!!!

Saluto, Buona Sera, Kees-Meindert.

Gert-Jan

Heel veel plezier en succes Kees en Meindert!

Henry

Heel veel succes met jullie fantastische tour en ervaringen. Geniet ervan en we zien jullie foto's en verslagen met veel belangstelling tegemoet!

Renate

Jeetje Bari, da's ook al bijna 2000 km. En dan nog een heel eind. Wat een vakantiereis gaat dit worden. Gaaf hoor. Heel veel plezier, geluk en succes met alles. Maar, vooral GENIETEN!!!

Herma

Ha Kees en Meindert, heel veel succes en plezier als jullie zover zijn! Ik ga jullie volgen op jullie route ?‍♂️??‍♂️