meindert-kees.reismee.nl

Hoogte stage en fietsen op “De Route”.

Twee fiets dingen die wij de afgelopen week, weekend, hebben gedaan. Eerst de hoogte stage. Kees had de afgelopen week de mogelijkheid om mee te gaan met een collega bus ondernemer die met een fiets groep naar Oostenrijk ging. Op deze manier was het rij uren probleem opgelost en kon Kees met zijn fiets lekker in de bergen gaan fietsen. Een prachtige manier om de nieuwe bike eens flink te testen en natuurlijk óók zichzelf. Er zijn dus mooie trips gemaakt, de GroßGlockner omhoog klimmen en natuurlijk lekker weer naar beneden sjezen!!! Óók een dagtrip van Kaprun naar Bramberg v.v. Al met al een nuttige en goede training.

Wat mijzelf betreft, ik zat afgelopen donderdag en vrijdag weer voor nachtdienst in Luik en ik dacht ik wil toch graag eens een stukkie van de route die we straks gaan rijden in het echt gewoon zien. Ik heb de route dan wel helemaal digitaal en zo, compleet met boekjes waarin het allemaal uitgebreid wordt beschreven, ik wilde toch gewoon al even ervan proeven. Hoe pakt e.e.a. nu in het echt uit? Dus op zaterdagochtend in Maastricht weer de fiets opgepakt, een route gemaakt via Aken naar Düren waar ik dan op “De Route” terecht ging komen. Vervolgens heb ik uit de routebeschrijving een slaapplek geregeld in Jülich om vervolgens op zondagochtend via de “RuhrUfer-Radweg” naar Roermond te fietsen en vandaar met der Zug wieder naar huis. En zo was ook mijn training nuttig en leerzaam.

Dus onze training kilometers lopen gestaag op, het aantal dagen tot “Le grande depart” telt gestaag af.

Reacties

Reacties

Anneloes

Lekker bezig mannen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!