meindert-kees.reismee.nl

Stand van zaken.

Een update over de stand van zaken tot nu toe. Is er dan iets nieuws te melden? Ja en nee . Eerst wat betreft de "ja". Kees heeft besloten een nieuwe fiets aan te schaffen. Na enig twijfelen, denken, dubben heeft hij besloten te investeren in een fiets met "E" ondersteuning. Hij heeft besloten te kiezen voor de mogelijkheid tot wat hulp voor als er wat geklommen moet gaan worden. Ik denk een verstandig besluit. Straks is Kees 69 jaar, toch niet mis om dan aan zo'n avontuur te beginnen en als dit kan helpen onze "fiets- odyssee" tot een mooi eind te brengen, nou prima toch?!? Dus de nieuwe bike is inmiddels in gebruik en al heel wat test/training kilometers, ruim 300km, zijn gemaakt. Naast dus een Bosch middenmotor is de Gazelle Cityzen ook voorzien van een 10 speed Shimano Deore derailleur. Mooi dat Kees nu genoeg tijd heeft om te testen, trainen, afstellen, aankleden van zijn nieuwe strijd-ros .

Nu wat betreft de "nee". Over mij en mijn stalen-ros, eigenlijk niet veel te melden . De fiets is al wel op orde, ergens in juni/juli gaat hij naar Scholten Tweewielers voor nieuwe ketting, tandwielen voor en achter en een totale check. Wat mijzelf betreft, ik probeer zoveel mogelijk te fietsen voor woon/werk en soms andere uitstapjes. Zoals afgelopen week fietsen in Zuid-Limburg en Wallonië, ook gecombineerd met werken aldaar. Lekker klimmen en dalen, met 20 kg bagage, in prachtig weer !!! Mooie routes gemaakt en dus ook gebruikt in de Garmin Inmiddels staat mijn trainings-teller al op bijna 1200 km!!

Kortom, we werken rustig door naar het "Grand départ", eind september!

Anneloes

Goed bezig Meindert en Kees. Leuk om deze update te lezen en om de foto's te zien. Mooi spannetje fietsen zo achterop de Dai.