meindert-kees.reismee.nl

Voorbereidingen!

Ja zeker, de voorbereidingen zijn al begonnen. Ik weet het, eind september is nog mega ver weg, maar toch. De wintersport is geweest, het lange winter seizoen zal nu toch wel 's afgelopen zijn, op naar het korte broeken seizoen !!! De afgelopen periode zijn we al bezig geweest met trainings-kilometers maken, al menig keer ben ik naar Almelo (werk) gefietst. Kees heeft ook al flink op de pedalen gestaan. Ook hebben we al de nodige dingetjes aangeschaft zodat we het hele fiets avontuur op een veilige manier zullen kunnen uitvoeren.

De te volgen route heb ik inmiddels wel zo ongeveer helemaal klaar, een prima navigatie toestel is ook aangeschaft. Hierdoor heb ik nu al mooi de tijd om er, zeg maar, handig en vertrouwd mee te raken. Kees had al een navi-toestel. Natuurlijk gaan we niet blind op de techniek, ook zeker ga ik nog op zoek naar kaart materiaal.

Kortom, we verlangen naar wat zon en aangenamere temperatuur zodat we nog meer kunnen gaan fietsen. Het is toch mega belangrijk te weten hoe je je het lekkerst kan kleden, hoe je je tassen kan inpakken, wat je op een langere rit aan proviand gebruikt, wat er misschien nog moet aangepast aan de bikes, etc, etc.

Dus, het moge duidelijk zijn, wij zij er al best wel veel mee bezig, dat is ook zeker al genieten!!!

Reacties

Reacties

Gerry Van Oene

Ik volg het allemaal van zéér nabij ?

Gert-Jan

Ik van iets verder. Bij die foto's van de veiligheidsspullen ontbreekt wel een setje om de band te kunnen plakken (of pompen)... ;-)

Kees

Gereedschap en Ehbo kit gaan zeker mee!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!