meindert-kees.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Op zondag 30 september gaan we beginnen aan een prachtig fiets avontuur. We gaan op de fiets vanuit Ancona(It) terug fietsen naar Nederland. Vanaf Ancona gaan we over de Po-vlakte richting de Alpen waar we via de Reschen-pas gaan proberen de doorsteek te maken richting Duitsland. Via Garmisch-Partenkirchen zullen we, langs meerdere grote rivieren, hopelijk bij Roermond in Nederland uitkomen. Of het allemaal gaat lukken weten we niet, we hebben 14 dagen de tijd, we gaan het zien.

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze fietsreis. Vanaf nu zul je hier dan ook nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest!

Wij zie je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Meindert & kees

Kees

Binnenkort gaan we met de traint beginnen?