meindert-kees.reismee.nl

Fietsen, fietsen, fietsen,

Bonsoir volgers.

Ja, zoals de titel al zegt, ik heb nogal gefietst de afgelopen week. Steeds gebruik makend van de diensten die ik heb gedraaid dus op plekken waar ik min of meer toevallig kón fietsen. Van dinsdag op woensdag heb ik overnacht in Roosendaal waar ik 's avonds pas om 21.00 weer moest beginnen. Dus de hele dag in "bruisend" Roosendaal . Ik heb de fiets mee genomen, een mooie route in Zeeland gemaakt voor de Garmin en ben 's ochtends met de trein naar Middelburg gegaan om vanaf daar terug te fietsen naar Roosendaal. Een mooie tocht van 113 km, over de Oosterschelde dam, Neeltje Jans, langs Veere, Zierikzee en over de Philips dam. In de avond/nacht met de Koga in de loc terug naar Bentheim en 's nachts naar huis.

De donderdag moest ik weer voor 2 nachten naar Wallonië. De bike weer opgepakt en met de trein naar Maastricht. Ik moest dit keer 's avonds beginnen in Montzen, ook zo'n 28 km vanaf Maastricht, maar wel met veel meer klimmen en dalen. Prachtig fietsen 's avonds in de ondergaande zon en 's ochtends weer terug met de opkomende zon over nevelige weilanden en net geoogste graan akkers. Genieten dus . Op zaterdag ochtend heb ik besloten niet eerst te gaan slapen maar direct te gaan douchen, stevig te ontbijten en zo snel mogelijk de boel op te pakken en met de trein naar Nijmegen te gaan. Dit omdat ik vermoedde dat het wegens een buitendienst- stelling bij Den-Bosch wel eens druk kon gaan worden op de "Maaslijn". Klopte ook, ik was iets voor 11.00 in Nijmegen, heb de Garmin een route laten maken naar Zwolle en ben dus op de Koga noar Huus gefietst. Om 15.15 stond ik bij het "Kleine Veer" aan de Hattemse zijde en om 15.40 was ik bij Aniet, home sweet home .

Al met al een mooie fiets week. Weer ruim 340 km bij het training totaal. Ook Kees heeft een mooie "Salland"tocht gemaakt maar moest ook veel op "de bus". Morgen gaan we samen op de bike van Amersfoort naar Amsterdam. Naar de winkel van www.vakantiefietser.nl. Kijken naar van alles wat we misschien nog niet hebben , goede fietskaarten b.v.

Nog 2 weekjes werken, nog 6 weken tot "Le Grand Départ".

Reacties

Reacties

Anneloes

Jemig Mein, wat een fietsbeest ben je geworden! Petje af voor jouw fanatisme. X Loes

Sander

Zo man wat een week weer. Maar wat zie je eigenlijk een hoop zo op de fiets. Heerlijk als je de tijd ervoor vrij kan maken. Je hebt een mooi doel en dat is het leuke eraan. En daardoor een motivatie. ???

Henry

Top man en zoals Sander ook schrijft je ziet veel zo. Ik begrijp van Rita (via Anita?) dat je zo ook al zo'n 12kg kwijt bent! Je komt zo in topconditie ?? "Le Grand Depart" kun je met vertrouwen tegemoet zien!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!